
Gode ideer skal nĂŠres og sĂŠlges.Â
Min idé trykt i over 25.000 eksemplarer
Det hele startede med Ă©n idĂ© â og modet til at sige den hĂžjt. Uden stĂžtte fra en god ven og kollega, var den mĂ„ske aldrig blevet til noget. For nĂ„r andre tror pĂ„ os, tĂžr vi tro endnu mere pĂ„ os selv. Jeg var uforberedt pĂ„ al den opmĂŠrksomhed, der fulgte â men jeg landede i det. Og jeg stĂ„r stĂŠrkere i dag, fordi jeg sprang ud i det ukendte. Det har lĂŠrt mig Ă©n vigtig ting: Gode idĂ©er skal ikke gemmes vĂŠk. De skal deles, nĂŠres og stĂžttes â sĂ„ de kan vokse. Du behĂžver ikke vĂŠre klar, bare vĂŠre villig. For du ved aldrig, hvad der kan ske, nĂ„r du giver din idĂ© en chance.
Jeg tror pÄ at vÊkst skal ske i dit eget tempo
Salg handler om ikke at presse â men om at forbinde. NĂ„r vi tĂžr stĂ„ ĂŠrligt frem med det, vi tilbyder, og kommunikere med hjertet, sĂ„ tiltrĂŠkker vi de kunder, der virkelig har brug for det, vi kan.
- Autenticitet frem for perfektion â dine kunder vil hellere mĂŠrke dig end imponeres af dig.
- Relationer fĂžr resultater â nĂ„r vi bygger ĂŠgte relationer, kommer resultaterne helt naturligt.
- Mod og sĂ„rbarhed â det krĂŠver styrke at vĂŠre synlig, men det er her, magien sker.
